Aanstaande zondag: BBT 4-2022

Aanstaande zondag, 3 april, is er weer een Big Bike Trial bij MC the Wheelie. 

Voordat je het terrein oprijdt…

Eerst aanmelden, je KNMV licentie en MC the Wheelie lidmaatschap tonen en het eventuele inschrijfgeld voldoen. 

INSCHRIJVEN graag vóór 10.30 uur en gepast betalen met briefgeld of via Tikkie. 

Tussen 9.00 en 9.30 uur beginnen we met het uitzetten van de proeven, hulp hierbij is welkom en wordt zeer op prijs gesteld. Tegen 11.00 uur houden we een praatje voor de kantine, we starten om 11.00 uur en rond 12:30 uur houden we pauze.

Na de training ruimen we met z’n allen de boel weer op!!! zodat er voor iedereen nog de mogelijkheid is om daarna wat vrij te rijden of om op tijd naar huis te gaan.


Graag tot zondag! 

Aanstaande zondag: BBT 3-2022

Aanstaande zondag, 13 maart, is er weer een Big Bike Trial bij MC the Wheelie. 

Voordat je het terrein oprijdt…

Eerst aanmelden, je KNMV licentie en MC the Wheelie lidmaatschap tonen en het eventuele inschrijfgeld voldoen. 

INSCHRIJVEN graag vóór 10.30 uur en gepast betalen met briefgeld of via Tikkie. 

Tussen 9.00 en 9.30 uur beginnen we met het uitzetten van de proeven, hulp hierbij is welkom en wordt zeer op prijs gesteld. Tegen 11.00 uur houden we een praatje voor de kantine, we starten om 11.00 uur en rond 12:30 uur houden we pauze.

Na de training ruimen we met z’n allen de boel weer op!!! zodat er voor iedereen nog de mogelijkheid is om daarna wat vrij te rijden of om op tijd naar huis te gaan.


Graag tot zondag! 

Classic Trial Europoort 20 maart

Op 20 maart organiseert de Wheelie weer de jaarlijkse Klassieke Trial op ons terrein. De wedstrijd telt ook mee voor het Classic Trial Nederland Klassement.
Dat wil zeggen dat de non-stops uitgezet zijn, zoals in de 60’er jaren. En dat zijn secties die rij-secties zijn, dus sturen met omhoog en omlaag, bochten en enkele opstappen. De nivo’s (of de 6 klassen) zijn van erg makkelijk tot een hoog nivo. Het grootste verschil met de clubtrials is, dat men niet mag hoppen (dat is zijwaarts verzetten of omzetten) en dat men niet mag stilstaan.
Klassiekers kunnen erg goed sturen en de gashandel doseren, maar niet zo goed met de moderne buizen en andere op- en overstappen uit de weg. ook omdat de motoren hier minder geschikt voor zijn.

Met dit bericht willen wij jullie even doorgeven dat men met een moderne motor ook mee mag doen. Want het is een club-aangelegenheid, dus als je lid bent (of ook niet) dan kun je meerijden, zolang je maar een trial-licentie hebt. Je rijdt dan in de “Liefhebbers”-klasse, een klasse speciaal voor moderne motoren. Je bepaalt zelf welk spoor je wil rijden.
Wil je dus een dagje lekker sturen, dan kan dat op de 20ste en de club vind het ook hartstikke leuk als je meedoet. En het is altijd een gezellige bedoeling en zeer leerzaam.

Wat de club ook even wil vragen is of je een keertje zou willen controleren, als je niet meerijdt. Weet dat de club, de rijders en Classic Trial Nederland je erg dankbaar zullen zijn.

Laat het ons weten, bel of mail naar Ardie of Martien, 0648875208 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .